23 Haziran 2015 Salı

MAKSİ ETEK DİKME ETKİNLİĞİ

Sevgili FUNDA ÇAĞLAYAN yeni bir etkinlik başlattı, hep beraber maksi etek dikiyoruz. Ramazan sonu da eteklerimizi Funda Hanım'ın ev sahipliğinde paylaşıyoruz. Ben kendi adıma uzun eteklerden pek hoşlanmıyorum. Diz hizası benim standardımdır. Zaten Funda Hanım da "amaç birlikte bir etkinlik paylaşmak, nasıl istiyorsanız öyle dikebilirsiniz" gibi bir aralık kapı bırakmış. 
Geçen sene bir penye maksi etek almıştım ve seve seve giymiştim. Belli olmaz, belki konuya sadık kalarak uzun etek dikerim, beğenmezsem kısaltırım olur, biter. Sizler de katılmak isterseniz ki muhakkak katılmalısınız; bayram telaşına, Ramazan davetlerinin yoğunluğuna yakalanmadan hemen birer tane etek dikivermelisiniz :) 

3 yorum:

  1. Ben de dikeceğim,evdeki kumaşların tükenmesi gerek :))

    YanıtlaSil
  2. Paylaşımınız için teşekkür ederim Nurten hanımcım. Öpüyorum.

    YanıtlaSil