9 Nisan 2013 Salı

SON GÜNLERDE VE SONRAKİ GÜNLERDE

Son günlerde netten bir sürü alışveriş yaptık Cerenle (canın kalsın Özlem). Ayakkabılar aldık, ben Singer'den bir kaç dikiş malzemesi, bir çizme, bir tişört, elbise olarak alıp renklerinde hayal kırıklığına uğradığım, bundan sonraki hayatlarına tişört olarak devam etmelerini düşündüğüm iki elbise aldım. Ayakkabıları ve çizmeleri çok özlediğimiz arkadaşımız Özlem için fotoğraflamayı düşünüyoruz:) Burada olsaydı da ona da aldırsaydık (değil mi Özlem)..
Aşağıdaki cici elbise fitilli kadifeden, Ceren'in annesinin Naz için diktiği güzel bir jile. 
Aşağıdaki elbise de aynı ellerden çıkmış, ince fitilli kadifeden. Süslemeler de çok hoş. Bana sadece sizler için fotoğraflamak düştü.

Bahçemizde mantarlar vardı geçen hafta. Bu hafta sonu çimler biçilince onlar da gitti. İyi ki fotoğraf çekmişim. İlk defa bana bu kadar yakın bir yerde mantar görüyorum. Bilenler için önemsiz olsa da benim için harikulade bir şey. 
Zehirli mantarmış. Zaten zehirsiz bile olsa ben asla yemem. Kültür mantarı neyimize yetmiyor? Noluuur, nolmaz:)
Aslında bende de bir kaç bitmiş, pek çok da yarım iş var. Görüntüleyip yayınlasam iyi olacak. Yoksa blog arkadaşlarıma yazdığım  yorumlar "ahkam kesmek " kategorisine girecek. Hani biri bir gün beğendiğim bir paylaşım için "kardeşim, beğenini yazmışsın, senin bunu beğenecek bilgin, görgün, yeteneğin, arşivin var mı" , veya eleştirdiğim bir paylaşımı için "arkadaş, daha iyisini biliyordun da kendin ne demeye kılını kıpırdatıp bir iş paylaşmadın" dese yeridir.
                                               
Bir de yine alerjim depreşti. Bunun sebebi yiyecek, içecek, kozmetik gibi somut birşey olsa ben de ona depreşecem ama sanırım değil. Benim bir görüşüm var; belki bir doktor görüşü de alırım:) Planlarıma göre bu hafta izin alıp önce evde dipli bir temizlik yapacak veya yaptıracaktım. Sonra da ne zamandır bir türlü kabul edemediğim 3 grup misafirimi birer gün arayla ve layıkıyle ağırlayacaktım. Hafta sonları bu türden misafir ağırlamam  neredeyse imkansız. Çünkü cumartesileri ve bazı pazar günleri akraba ve arkadaş günlerim var. Gün olmadığı haftalar zaten bir takım sorumluluklar var. En iyisi hafta içi tadını çıkara çıkara misafir ağırlamak.  Planlara gelince; işler sıkışık. Galiba 15 gün daha izin alamam. Kadınlar erken emekli olsun yaaaa, erkeklerin iki katı çalışıyoruz valla, hem evde hem işte. Kocanla meslektaş da olsan, o akşam gelip hazır yemeğe konuyor; diğer işleri saymıyorum bile..

3 yorum:

  1. İŞNİZ ZOR KOLAY GELSİN ELBİSELER ÇOK ÇOK CİCİ OLMUŞLAR SAHİBESİ HANIM EFENDİ GÜLEREK GİYSİN

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten "o bir guccük hanfendüüü". Yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çalışan kadının işi zor .
    Elbiseler çok cici, güle güle giysin sahibi.


    YanıtlaSil