28 Eylül 2012 Cuma

MOTİF BAHTANİYE

Perşembe günü kargocular evde bulamayınca beni, kargomu işyerime getirdiler. Hemen oracıkta paketleri açtım. Arkadaşlarıma da bir yandan durumu izah ediyorum: "Efendim, biz internetten bir grup hanım bahtaniye örüyoruz, her ay bir kişiye 25 motif gönderiyoruz, 4 ay sonunda bir bahtaniyemiz oluyor" falaaaaan filan.
Arkadaşlarımın bu taraklarda bezi yok. İlginç buldular. Onlara göre bir iş olmamakla beraber, en azından benim heyecanımı anlayabildiler. 
 Şu paketin içinden çıkanlara bakıp da heyecanlanılmaz mı? Sadece motif gelmemiş ki, el yapımı bir külah içinde şekerler,
 Güzel bir kolye, küpe, kitap ayıracı, anahtarlık ucu (veya nereye takarsan onun ucu), buzdolabı magneti...
Hatta eve gelip buzdolabı magnetimi hemen yerine taktım. Artık eksikler listesinin yanında bana sevimli sevimli bakan bir tombalak var. Sanki bana "Dolap tamtakır yine, alışveriş yapman lazım" der gibi gülümsüyor. 
Sevimliliğe bakar mısınız? 
Teşekkürler sevgili alonenes. Ellerine sağlık.

4 yorum:

  1. beğenmene sevindim canım güle güle kullan:)) battanyenin de bitmiş halini merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Aaa... Ne kadar güzel bir paylaşım. Altın günü yapar gibi battaniye motifi örmek. Sonra da bir çırpıda kocaman battaniyenin sahibi olmak. Mükemmel fikir. Hediyelerin vede magnetin hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsüm hanımcım, hakikaten bu paylaşım çok cici oldu. Yoksa ben artık bahtaniye falan örmemeye çok kararlıydım:))

      Sil