5 Ağustos 2012 Pazar

HEDİYE ÖRÜYORUM

Evdeki malzemeleri bitirmem lazım ki yenilerini alabileyim. Çok güzel kumaşlarım vardı, diktiklerimden arta kalan. Ben onları yeğenim Gülce için etekler, elbiseler dikmek üzere saklıyordum. Üzerlerine güzel hırkalar, buluzlar, altarına şık çorap ve terlikler alıp güzel kızıma verecektim. Ama taşınma sırasında bir kısım kumaşlarımı galiba elden çıkarmışım.  Bugün bir şeyler dikme hevesiyle kumaş hazinemin başına çöreklendim ama aradıklarımı bulamadım.
                       
Bununla beraber, aramadığım şeyler buldum. 7-8 sene önce, yine yeğenlere hediye bolero örmek için aldığım Anchor'un kalın yünlerini buldum. Bunlar ördüklerimden arta kalanlardı. 8 numara şişle 50 ilmek atıp öylesine örmeye başladım. Niyetim, sonbaharda hafiften bir üşüme için kat kat giyinmek yerine üzerimize alabileceğimiz bir şal örmekti.      
Baktım ki şaldan çok hırkaya yakışan bir model ortaya çıktı, Hemen söktüm, ilmek sayısını azalttım ve bir çırpıda arka bedeni ördüm. Ön bedenlerden biri de yarılandı.Hakikaten bazılarının işi daha zevkli örülüyor. Dilerim çabucak bitiririm de uygun rekte kumaşlar alıp, güzel kızıma bu hırkayla giyebileceği şeyler de dikerim.

10 yorum:

  1. renkler çok uyumlu olmuş ellerine sağlık zaten örgüde canım kalıyo şimdi dahada artı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol. Epeydir görüşemedik. Ben de senin yaptıklarını merak ediyorum:)

      Sil
  2. şunu örerim bunu örerim diyipte aldığım ama elime almadığım bir sürü yünlerim var benimde:))yaz gecsın bende bır el atıyım :))ellerinize sağlık renk uyumlarıda çok güzel olmuş ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım. Umarım sen de güzel şeyler yapar bir de bizimle paylaşırsın:))

      Sil
  3. Elinize saglik güzel olacal guzel banafa beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Muhakkak gelirim (hatta yorumu yayınladığımda gelmiştim bile).

      Sil