21 Nisan 2012 Cumartesi

CANIM AYŞE'DEN HEDİYE VAR

Hala kızım sevgili Ayşe, çok beceriklidir. Elinden her iş gelir. Dikiş, nakış, dantel, örgü, aklınıza ne gelirse.. ikimiz bir araya gelince hep kumaşlarımızı, modellerimizi, işlerimizi heyecanla birbirimize gösterir, çok güzel vakit geçeririz. Çocukken de bizim küçücük arka bahçemizde yere kilim serer, kopardığımız yoz asma yapraklarıyla, topraktan çamur kararak dolma yapar; nefes alsın diye burnunu, yemek yesin diye ağzını delip kestiğim naylon bebeğimi besleyerek evcilik oynardık. Bebeğin göbeğinde ağlaması için bir düzenek vardı. Bu düzenek bozulunca oradan çıkarmıştım. Dolmaların sindirimi tamamlanınca göbekteki yuvadan çıkarır, bebeği yeniden beslerdik. Taa o zamanlardan ikimizin de aklı ev işlerindeymiş.
Ayşeciğim bana ev hediyesi yatak takımı dikmiş. Çok başarılı, profösyonelce iş çıkarmış. Pamuklu saten, tam yaz mevsimine göre. Ben onun geldiği gün tesadüfen nevresimleri makinaya atmıştım. Kuruyunca takmadım, gece yatarken yeni cicilerimi serdim. Benim gibi üşümesi bol birini, şimdilik yatağa girince azıcık soğuk gibi hissettiriyor ama yazın sunacağı konfor su götürmez.



Nevresimin ağız kısmına boylu boyunca fermuar dikmiş, düğme aramıyorum. Çok lüks bir durum:)) Fermuarı da dantelin ve harcın altına gizlemiş.
Çarşafı etek olarak devam ediyor. Aynı harç ve dantel etekte de kullanılmış. Ama ben ya çekmemişim, ya da fotoğrafı kaydetmemişim. Ayşeciğimin ellerine sağlık diyorum. Onun işlerini görmek isterseniz, buyrun adresi: www.ayseninelisleri.blogcu.com 

1 yorum: