12 Ekim 2011 Çarşamba

RESİMSİZ, BOL YAZILI, AZ MATRAK, ÇOK GERÇEK

Yağlıboya tablolar çalıştım bir zamanlar. Yağlıboya zor iş. Gerektiği zaman elindeki boyamayı bırakıp bir kaç gün bekletebileceğin bir atölye istiyor. Atölye pek bir iddialı oldu biliyorum. İnsanlar sefer tası gibi üst üste binalarda, mütayidin minimum alana sıkıştırmaya çalıştığı maksimum sayıdaki nohut oda bakla sofa evlerde yaşıyorlar, biliyorum. Hepimiz böyle yaşıyoruz. Dolayısıyla evde bir atölye mümkün değil. Kazanç getirmeyen bir hobi için de dışarıda bir atölye tutmak herkesin harcı değil.

Demem o ki, resim maceramı zaman zemin uygun olmadığı için erteliyorum. Yine de içime bir boyacı kaçmış olmalı ki, ne ediyorum ediyorum, akşamları ya bir ressamın resimlerini izlemek için dilini bilmediğim yabancı sitelere dalıyorum ya da ahşap boyamacı dostların bloglarını geziyorum. En sık ziyaret ettiğim bloglardan biri sevgili
http://hobivakti.blogspot.com/ . Çok güzel işleri var arkadaşımızın. Boyamaları da süper. Bloğuna bir yorum bıraktım. Kendim yazdım diye değil ama çok beğendim, hislerimi sizinle de paylaşmak adına yorumu bir de kendi bloğuma aldım:

"Sonunda ama, ben biliyorum sonunda, beni de kendinize benzeteceksiniz, herbirşeyleri boyayacağım. Kendi evimdeki kapılar, mutfak dolapları, masalar sandalyeler dahil, ahşap ne varsa boyadıktan sonra; gittiğim misafirliklerde de "acaba bu evde ne boyayabilirim" derdine düşüp, elalemin mobilyalarının, tammüden mi olur artık, taksirle mi olur bilmem, canlarına okuyacağım. Bakın bunu yapacağım ve sebebi siz boyamacı blogerlar olacaksınız. Ahanda buradan kendimi ihbar ediyorum. Ki ahşap boyama adına hayatta kapı tokmağı boyamışlığım yok.. O derece yani. Nerden keşfettim ben sizleri bilmem ki...
Süpper işler, ne denir, doğruya doğru... Sevgiler, selamlar gönderiyorum."


İşte buuu. Valla işlerim biraz yoluna girsin boyamaya, peçete transfer etmeye falan başlayacağım. Çay peçetelerine bakış açımı değiştiren transferci, ahşap boyamacı, cam süslemeci dostlara selam olsun.

4 yorum:

  1. Elin bir kere bulaştı mı kurtulamıyorsun onu da söyliiiim :))

    YanıtlaSil
  2. Gönlüm bulaştı sevgili banuca, buna ne demeli:))

    YanıtlaSil
  3. Hadi kolay gelsin arkadaşım. Bana gelirsen bi sandık var, boyanacak. Şimdiden söyliyeyim.:)

    YanıtlaSil