12 Ekim 2011 Çarşamba

ARKADAŞLARDAN

Haftasonunu gezmeyle geçirdim. Cumartesi akraba günüm, pazar arkadaş günüm vardı. Bazan aynı haftasonuna denk gelebiliyor. Gezme insanı yorar mı? Benim gibi alışık olmayan bünyeyi sarsabiliyor. Ama muhabbetler hoştu, neşeli bir haftasonuydu, hiiç şikayetim yok.

Sizlere de güzel modeller görüntüledim, becerikli dostlardan. İlki sevgili Hatice'den yuvarlak örtü: Desen tekrarı ile büyüyen ve istinasız her boyu çok şık duran bir model. Hem yatak odasının küçük parçalarını hem de büyük boy parçasını gördüm, çok beğendim. Aslında örtünün tamamını da fotoğrafladığımı düşünüyordum ama sanırım çekmemişim. Tekrarlarla devam eden asıl desen aşağıdaki fotoğrafta çok net belli. Kenarlarını anlaşılsın diye ayrıca görüntüledim. Güle güle kullansın arkadaşımın şeker kızları.
Kenar desen aşağıdaki gibidir.

Bu da Sevgili Ayşe Hanım'ın ortalarını mekik oyası, taç yapraklarını iğne oyası ile oluşturduğu bir havlu kenarı modeli. Bitmişi yanında yoktu maalesef. Mekik oyası yaparken eli o kadar hızlıydı ki... Sadece maşallah diyebiliyorum.



Aşağıdaki model de Ayşe Hanım'dan havlu kenarı. Yine bir mekik-iğne oyası birlikteliği. Çok net, temiz bir çalışma. Ellerine sağlık Ayşe Hanımcığım.



6 yorum:

  1. Merhaba,yapanların ellerine sağlık,bu arada ne yaptınız vitra işini,tüketici haklarına başvurun,mutlaka bir çözümü vardır,eviniz hayırlı uğurlu olsun,darısı benim gibi evi olmayanlara diyeyim.Gelmiş ve çok güzel dileklerde bulunmuşunuz,teşekkür ederim,umarım güzel günlerin yaşandığı hayırlara vesile olur gelişimiz,Allaha emanet olun,işiniz rast gitsin,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Senin çevren de senin gibi becerikli hanımlarla dolu. Bir maşallah da ben diyeyim.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili cafemis en kısa zamanda Allah dileklerinizi gerçekleştirsin hayırlısıyla.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler canım hulelacım, öyledir arkadaşlarım.

    YanıtlaSil
  5. aaa ilk örtü benim yatak odası örtümden :) bir tek bende var sanıyordum şimdiye kadar kimsede görmemiştim doğrusu ;) 10 senedir beğenerek kullanıyorum

    YanıtlaSil