9 Eylül 2011 Cuma

KADRİYE ABLA'YA HOŞ GELDİN POSTU

Kadriye Abla annemin dayısının kızı. Üstüne çok şeyler yazılacak, methiyeler düzülecek bir can insan. Herşeye merak sardı başardı, bir tek internet alemine girmedi. Onun gibi ince zevkleri olan bir insan nette neler neler bulacak bir fark etse, hepimizin tozunu attırır ya, neysee..


Dün beraberdik ve bloğumun adresini verdim. Girip girmediğini bilmiyorum. Hani ezkaza gelirse, kendisini yeni bahtaniyemin yeni görüntüleriyle selamlamak, "hoşgeldiiiinnn" derken şeker yerine şeker renkli motif bahtaniyemle karşılamak istedim. Atıf Kadriye Abla'ya, görüntüler herkese gelsin.







4 yorum:

  1. ne seker olmuslar
    Seekr gibi gunlerde kulaninn insallah
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  2. çok şirin çok çok beğendim böyle işleri sabır olarak görüyorum bloğuma ziyaretiniz için teşekkür ederim gördüğünüz salon takımına ait bir dresuar mersinde aldimo mağazasından yaklaşık 6 ay önce almıştım ben beyaz ve pastel renkleri seven birisiyim koridorumada marangoza yaptırdığım bir dresuar var bloğumdan bakabilirsiniz sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor. Eminim bitmiş hali harika olacaktır.

    ELlerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. çok şirinn.renk seçimi süper.ben de bu battaniyenin bitmiş halini merak ederim şimdi:)eline sağlık.

    leyya-craftmania

    YanıtlaSil